Do kogo kierowany jest marketing RCS?

Publikacja: on 21 lipca, 2023 0 219Wyświetlenia

Z pewnością wiesz, że forma marketingu, którą wybierasz, powinna być dostosowana do twojej działalności oraz poszczególnych grup docelowych. Warto zadbać o odpowiednią treść oraz formę komunikatów, które mogą przyciągnąć uwagę klientów i wzbudzić w nich poczucie, że wiadomości są kierowane bezpośrednio do nich. Istnieją jednak uniwersalne narzędzia, które możesz wykorzystać bez względu na branżę, do której kierujesz swoją kampanię.

Dlaczego narzędzie RCS to dobre rozwiązanie?

Wiadomości RCS pozwolą ci na utrwalenie pozytywnego, nowoczesnego wizerunku twojej firmy wśród wielu grup odbiorców. To bowiem nic innego jak interaktywne komunikaty, stanowiące połączenie wiadomości SMS i MMS. Charakteryzują się zwiększonym limitem znaków, możliwością szybkiej interakcji z odbiorcą, a często także materiałami graficznymi. Dzięki tym elementom wyróżnisz się na tle konkurencji. Twoi klienci zapamiętają komunikaty, które do nich kierujesz i będą kojarzyć twój biznes z zaangażowanym właścicielem i specjalistami ds. marketingu.

Kiedy sprawdzą się wiadomości RCS?

RCS to skrót od frazy Rich Communications Services, którą można rozumieć dosłownie jako wzbogacone usługi komunikacyjne. A innowacyjne treści nie powinny być kierowane wyłącznie do wybranych grup klientów. Dziedzina marketingu stale się rozwija i jeśli nie uwzględnisz nowoczesnych narzędzi w swojej strategii promocyjnej, szybko możesz utracić klientów, którzy stracą zainteresowanie otrzymywanymi od ciebie treściami.

Wiadomościami RCS mogą być informacje o planowanych wyprzedażach lub przyznaniu kodów rabatowych, przypomnienia o dokonanych rezerwacjach, ale także alerty dla mieszkańców. Dlatego możesz z nich skorzystać niezależnie od specjalizacji twojego biznesu. Narzędzie RCS świetnie sprawdzi się między innymi w przypadku:

  • branży gastronomicznej i hotelarskiej
  • branży handlowej
  • placówek administracyjnych
  • szkół, przedszkoli i uczelni wyższych
  • spółdzielni mieszkaniowych
  • salonów kosmetycznych
  • placówek medycznych.

Przedstawiciele każdej z wymienionych branż powinni zainwestować swoje zasoby w interaktywne komunikaty, które stają się rynkowym standardem. Być może zadajesz sobie jednak pytanie: jak zacząć taką kampanię? To proste: wystarczy, że skorzystasz z platformy mProfi.

Jak korzystać z platformy mProfi?

Platforma mProfi powstała z myślą o przedstawicielach firm, którzy chcą rozwijać swoje działania marketingowe w efektywny sposób. Dzięki niej zbudujesz bazę odbiorców i z wyprzedzeniem zaplanujesz wysyłkę poszczególnych treści. To z kolei pozwoli ci zaoszczędzić czas i nerwy, związane z pilnowaniem terminów uzgodnionych w strategii marketingowej.

Budowanie relacji z klientem, dbałość o renomę firmy, wysoka jakość komunikacji — wszystkie te procedury wspiera właśnie platforma mProfi. Serwis oferuje ci o wiele więcej narzędzi marketingowych, a wśród nich mailing i masową wysyłkę SMS. To sposób na sprawdzoną, mobilną komunikację, która szybko przyniesie wymierne efekty. Przetestuj ją już dziś i przekonaj się, jak wiele możesz zyskać.