Strony internetowe – jako skuteczna reklama firmy!

By on 7 października, 2022 0 274 Views

Chcesz zbudować stronę internetową i zastanawiasz się, jak powinna wyglądać? Pamiętaj, że internet to świetny sposób na reklamę i lepszy kontakt z klientami. Zastanów się więc nad najważniejszymi cechami dobrej strony internetowej, która zwiększy sprzedaż, wzbudzi zainteresowanie i skoczy wyżej w wyszukiwarce Google.

Pamiętaj, że sukces i zainteresowanie strony internetowej zależy od wielu czynników. Rozpocznij pracę od wymyślenia interesującej nazwy domeny. Dostosuj ją do swojej firmy i branży oraz upewnij się, że jest chwytliwy i łatwy do zapamiętania. Czy ukończyłeś ten etap? Czas więc zacząć planować swoją stronę internetową. Charakterystyka dobrej strony internetowej Pamiętaj, że przy tworzeniu strony internetowej należy wziąć pod uwagę wiele aspektów. Jednak przestrzeganie 5 kluczowych zasad da Ci solidne podstawy do dalszego rozwoju. Dzięki nim stworzysz przyjazne, intuicyjne i bezpieczne miejsce, które użytkownicy będą chcieli odwiedzić.

Dowiedz się więc, jakie cechy powinny mieć dobre strony internetowe w 2022 roku.

Użyteczność

Każda strona internetowa powinna być stworzona w konkretnym celu – i to działa nawet dla najprostszych typów. Upewnij się więc, że Twoja witryna robi to samo. Jak możesz to osiągnąć? W bardzo prosty sposób wystarczy zwrócić uwagę na obecność kilku ważnych elementów, takich jak czytelna oferta, opis działalności Twojej firmy, prosta struktura strony. Wybierz intuicyjne działania, które ułatwią użytkownikom znajdowanie określonych tagów. Czy zauważyłeś, że Twoi goście często mają pewne pytania? Możesz im to ułatwić, tworząc FAQ, które możesz umieścić np. w stopce. Dzięki temu w jednym miejscu zbierzesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania, w tym jak działa Twoja firma. 

Responsywność

Wielu użytkowników tej witryny ma dostęp do urządzeń mobilnych. Publicznie dostępne statystyki potwierdzają ten trend, w przypadku wielu serwisów nawet 50% wpisów pochodzi ze smartfonów, tabletów lub innych tego typu urządzeń. Dostosuj więc swoją stronę, tworząc responsywną stronę internetową. Główną zaletą tego rozwiązania jest to, że strona internetowa dostosuje się do wielkości używanego urządzenia. Dotyczy to wszystkich elementów, w tym: tytuł menu, zdjęcia i banery, zawartość, małe części.

Bezpieczeństwo

Pamiętaj, jako właściciel serwisu odpowiadasz za bezpieczeństwo wszystkich użytkowników. Dotyczy to w szczególności udostępnionych Ci danych osobowych. Między innymi istnieją przepisy określające sposób ich przechowywania, więc pamiętaj o ich przestrzeganiu. Ale nie ograniczaj się tylko do RODO lub plików cookie. Zwróć także uwagę na bezpieczeństwo swojej strony internetowej związanej z hostingiem oraz certyfikat SSL.

Optymalizacja

Tworząc stronę internetową nie zapominaj o znaczeniu wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Pamiętaj, że w dzisiejszych czasach prawie wszyscy internauci korzystają z niego. Dopasuj więc słowa kluczowe i rozpocznij kampanie, które wpływają na kierowanie na Twoją witrynę. Zastanawiasz się, ile czasu może zająć dostanie się do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania Google? Przeczytaj w artykule: Jak długo trwa kierowanie na witryny? Nie zapomnij również zoptymalizować swojej witryny, na przykład koncentrując się na tytule witryny, tytule, opisie meta i optymalizacji obrazu. Warto również zamówić pozycjonowanie stron w sprawdzonej agencji interaktywnej.

Treść na stronie

Odpowiednie treści na pewno pomogą Ci wypromować Twoją stronę. Pamiętaj, że powinno być angażujące, interesujące, przejrzyste i użyteczne. Ważne jest również dodanie do tekstu fraz kluczowych. Upewnij się też, że jesteś wyjątkowy, biorąc pod uwagę konkurencję i inne tagi w Twojej witrynie.​​​ W ten sposób możesz upewnić się, że Twoje słowa kluczowe nie są kanibalizowane. Nie wiesz, jaki jest najważniejszy tekst na Twojej stronie? Znamy odpowiedź na to pytanie, dlatego zalecamy, jaka powinna być treść na stronie.